Sidor

måndag 1 augusti 2011

Hemma igen

Efter att ha spenderat den senaste månaden i kappsäck är jag (äntligen) hemma igen. Älsklingen har haft semester och trots att jag är sjukskriven har vi försökt hålla fast vid de semesterplaner som vi hade gjort upp. Det har gått ganska bra och så småningom kommer det lite bilder.

Största skillnaden mellan det här årets semester och de gånger jag haft semester "på riktigt" har varit tempot. Jag har inte velat göra särskilt mycket. Så jag har mest spenderat tiden med att läsa, lösa korsord, sticka och bara vara. Faktiskt ganska skönt även om jag ibland har saknat att orka hitta på mer saker som jag brukar göra.

Hemma med tillgång till perfekt fungerande wifi med bra hastighet har jag redan börjat kolla favoritbloggar. På lillasysters blogg fick jag tips om en fantastisk site som jag starkt misstänker kommer bli en av mina favoriter. På Daisybeauty finns en massa bloggar om skönhet. Me like : D  Har redan fastnat för Kicki Normans blogg som presenterar tester av olika skönhetsprodukter. Har hittat flera saker jag vill testa. Är du det minsta intresserad av skönhetsprodukter kan jag verkligen rekommendera ett besök på siten!

http://intressant.se/intressant
http://bloggkartan.se/registrera/23145/stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar