Sidor

tisdag 21 juni 2011

Bra barntidning

Förutom att jag inte själv skrivit några blogginlägg de senaste veckorna så har jag inte heller läst andra bloggar. Efter att bara snabbt ha scrollat igenom Underbaraclaras sida så inser jag att jag har missat massor. Läste ett inlägg om sena aborter som fick tårarna att börja rulla. orkar inte ta tag i det nu, vill du läsa mer hittar du inlägget här.

Men jag läste också om den oberoende barntidningen Tivoli som kämpar för att kunna återuppta sin utgivning. Tidningen är fri från reklam och har ett uttalat jämstäldhetstänk. Om 1500 personer beställer en prenumeration så kan tidningen börja distribueras igen. När UnderbaraClara skrev sitt inlägg hade 1359 personer beställt prenumerationer. Jag beställer genast en prenumeration till finaste syskonbarnen. Vill du också anmäla dig som möjlig prenumerant så gör du det här

Lägg till bildtext




http://intressant.se/intressant
http://bloggkartan.se/registrera/23145/stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar