Sidor

torsdag 23 juni 2011

Bra deal på massage, ansiktsbehandling och manikyr

Jag har verkligen mått sunkigt de senaste veckorna men nu när semestern snart är här måste jag göra mitt bästa för att pigga upp mig. Att bli ompysslad med massage, ansiktsbehandling och kanske manikyr brukar vara ett sätt att hjälpa humöret på traven. Let's deal har kanonbra priser på sånt just nu. Eller vad sägs om ansiktsbehandling och 60 min massage för 260 kr, minimanikyr med nagelförlängning, -förstärkning eller permanent lack för 399 kr och 50 min klassisk massage för 180 kr?

Jag har bara en sak att säga: Skynda att fynda! Om du inte har testat Let's deal tidigare så kan jag verkligen rekommendera tjänsten. Varje företag som vill sälja en vara eller tjänst hos Let's deal anger ett minimum antal som måste köpa tjänsten för att rabatten ska gälla. Du betalar via Let's deals hemsida och om inte tillräckligt många deals säljs så ordnar de med återbetalningen. Jag har bl.a. handlat hudvårdsprodukter via Let's deal och allt funkade supersmidigt.



http://intressant.se/intressant
http://bloggkartan.se/registrera/23145/stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar