Sidor

tisdag 21 juni 2011

Semesterplaner

Nu är det bara lite drygt en vecka kvar innan älsklingens semester börjar. Det enda som är spikat är två veckor på Gotland. Huset vi bor i hyr vi av en bekant och läget är suveränt. Det ligger lantligt och nära havet. Det har blivit tradition att nästan hela familjen semestrar där tillsammans. Men vad vi ska hitta på mer är fortfarande under planering. Började titta lite på resor igår och det finns en del som lockar. Hittade billiga resor till Turkiet och Kroatien. Å andra sidan skulle en vecka på Spahotell i Päärnu inte heller vara fel. Fast allra helst skulle jag nog vilja åka till Portugal!


Utsikt från Kastellet i Lissabon

Förra sommaren var jag på konferens i Lissabon. Eftersom jag bara stannade två nätter hann jag bara se lite av staden. Men jag kan lova att den gav mersmak! Eftersom det bara tar runt en timme med tåg från Lissabon till semesterorterna vid kusten så är det ett resemål där man kan kombinera storstad med solsemester. Antagligen gör vi som förra året och väntar in i det sista med att bestämma oss...

http://intressant.se/intressant
http://bloggkartan.se/registrera/23145/stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar