Sidor

måndag 18 april 2011

Beach 2011- våga vägra vassen



När min semester börjar kommer det ha gått 14 veckor sen min operation. Jag förväntar mig inte underverk på den tiden men tänker ändå njuta av en lättare kropp. För att verkligen trivas tänker jag investera nya badkläder som framhäver mina bästa sidor (boobsen) och döljer den sämsta (magen). Bilden har jag lånat från http://www.damernasvarld.se/ och jag är väldigt sugen på den svarta bikinin med riktigt hög trosa. Om den finns i min storlek i den blå färgen slår jag till direkt.

Även om jag inte alltid har varit stolt över min kropp har jag ändå hängt på stranden i baddräkt eller bikini. Tyvärr har det ofta känts som att jag varit den största personen på stranden och jag har funderat var alla andra som har plusstorlekar håller hus. I år uppmanar jag alla att våga vägra vassen! Oavsett om du är smal, tjock eller mittemellan. Köp badkläder som du känner dig snygg i och häng med.

http://intressant.se/intressant
http://bloggkartan.se/registrera/23145/stockholm

3 kommentarer:

  1. Själv har jag insett att baddräkt är grejen, om det ska badas alls. Femtiotalsprickigt gör ju att man nästan kan komma undan med att man satsar på en särskild stil, och att badklädesvalet inte enbart är till för att minska förnedringen...

    SvaraRadera
  2. Hej! tack för förslagen på badkläder, dem var verkligen otroligt snygga :)

    Lutar åt att köpa bikinin:)
    /Bella

    SvaraRadera
  3. Den är min favorit också Bella!

    SvaraRadera