Sidor

torsdag 26 maj 2011

Baby foot resultat

För ett tag sen beställde jag Baby foot som ska vara en superpeeling för fötterna. Eftersom man inte ska gå så mycket under de 2 timmar som peelingen ska verka har förpackningen blivit liggandes i badrumsskåpet. Men förra veckan tog jag mig äntligen tid att använda den.

Efter ett par dagar började skinnet under fötterna flagna av. Överallt utom på hälarna ramlade skinnet av i stora sjok. Eftersom jag hade läst att riktiga förhårdnader på hälarna inte ger med sig av peelingen kompletterade jag med ett fotbad i söndags. Trodde jag skulle behöva jobba hårt med fotfilen men efter ca 10 min började skinnet lossna bara av blötläggningen. Jag kollade in hälarna (som var i rätt dåligt skick innan) och såg att alla förhårdnader var uppluckrade. Efter ett par tre tag med fotfilen var t.om. hälarna bebismjuka.

Jag kan verkligen rekommendera Baby foot. Såg att Shoptime har erbjudande på Baby foot idag. De kostar 179 kr + frakt och jag kan verkligen rekommendera produkten!

Vill du ha bildbevis får du hålla dig till tåls ett par timmar. Vi får gäster om ett par timmar och jag måste hinna äta, städa, baka och gå ut med hunden. Kolla in senare ikväll då uppdaterar jag med bilder.

http://intressant.se/intressant
http://bloggkartan.se/registrera/23145/stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar