Sidor

onsdag 11 maj 2011

en liten seger

Rent mentalt vet jag att jag har gått ner i vikt men det är svårt att ta in. Men häromdagen fick jag ett litet uppvaknande. När jag var på promenad med min vovve fick jag hela tiden stanna för att dra upp både shortsen och trosorna eftersom båda hela tiden hasade ner.

När jag ändå åkte och handlade så passade jag på att köpa ett linne och en topp. Eftersom jag var trött och egentligen bara ville hem tog jag bara en storlek mindre än jag brukar ha och betalade. Kände mig lite extra nöjd med att linnet och toppen kom från den "vanliga" avdelningen. Visserligen var det storlek XL, men jag behövde i alla fall inte handla på "tjockis" avdelningen. Gissa om jag blev förvånad när jag dagen efter prövade linnet och insåg att det var för stort.

Det innebär att jag kan åka och byta dom till storlek L. 44/46. Det känns som en liten seger.


http://intressant.se/intressant
http://bloggkartan.se/registrera/23145/stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar