Sidor

fredag 20 maj 2011

Fredagsmys

Tillbringade förmiddagen med att städa lägenheten. När det ändå var rent och snyggt passade jag på att ta några bilder. Vi funderar på att hyra ut vår lägenhet i sommar och behöver foton till annonsen.

Efter lägenheten var det dags för lite fredagsmys. Peelade ansiktet och la ansiktsmask. Sen parkerade jag mig på altanen med en kopp kaffe och min fredagsfavorit, DN på stan. Allra bäst gillar jag krönikorna på baksidan. Benke Ohlsson och Hanna Hellquist är verkligen fantastiska skribenter. När tidningen var läst gav jag mig självklart på korsordet.



I det lilla glaset har jag satt skott av vildapel, vresros och en tredje buske som jag inte vet vad den heter. Snodde med mig dom imorse när jag var ute med hunden. Tänker kolla om de får rötter och i sådana fall plantera dom. Har ingen aning om det funkar så det är bara att testa.

http://intressant.se/intressant
http://bloggkartan.se/registrera/23145/stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar