Sidor

tisdag 31 maj 2011

Ny favoritdoft och gamla favoriter

Min storasyster tipsade mig om Bodyshops body mist. Eftersom jag gillar milda dofter trodde hon att det skulle vara något för mig. Det var det verkligen! Jag fastnade för Moroccan rose som har en mild men fräsch rosdoft, den känns väldigt naturlig och har inga syntetiska undertoner. Body mist är mildare än t.ex. eau de toilette men jag tyckte att doften höll länge. Jag kommer absolut att köpa den!


Tills jag har köpt min nya favorit på Body shop fortsätter jag att använda mina favoriter. Till vardags vill jag helst ha milda dofter och brukar nöja mig med ett body butter som luktar gott t.ex. Cloudberry Jasmine från Björk & Berries eller Buriti baby från Body shop. Båda är supersköna på huden förutom att de luktar gott. När jag vill ha en kraftigare doft använder jag Diors Diorissimo som doftar liljekonvalj.


http://intressant.se/intressant http://bloggkartan.se/registrera/23145/stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar