Sidor

måndag 30 maj 2011

Trötthetskoma

Efter att ha varit sjukskriven i sex månader har jag börjat jobba igen den här veckan. Jag har saknat jobbet ganska mycket. Att vara sjukskriven länge är inte kul. Dagarna släpar sig fram. Ljuset i andra änden av tunneln är tanken på att få komma tillbaka till en normal vardag.


Eftersom jag har längtat efter att börja jobba kommer jag definitivt inte att klaga på att livet börjar rulla på igen. Men jag är extremt trött. Hela tiden. Trots att jag bara jobbar 25% än så länge så skulle jag inte klarat mer. När mina två timmar på jobbet har gått och det är dags att stämpla ut känner jag mig som isbjörnen på bilden ovanför. Jag somnar nästan på bussen hem. När jag kommer hem däckar jag och vaknar efter en eller två timmar. Resten av dagen är som en dimma. Jag är inte riktigt vaken men jag sover i alla fall inte. Just nu håller jag nästan på att somna framför datorn, så det är lika bra att lägga ner för idag.

God natt!

http://intressant.se/intressant http://bloggkartan.se/registrera/23145/stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar